TVP Seriale liderem stacji tematycznych, ATM Rozrywka i TTV z dużym wzrostami (Top 103)

W lipcu br. wśród stacji tematycznych nowym liderem oglądalności zostały TVP Seriale. Duże wzrosty zanotowały ATM Rozrywka i TTV, a w czołówce znalazła się nadająca od niedawna TVP Rozrywka. Top 103 kanały w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Na pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji tematycznych (bez stacji newsowych) w lipcu 2013 roku awansowały TVP Seriale. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej udział tego kanału zwiększył się o 71,93 proc. do 1,47 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. W lipcu 2012 roku stacja ta zajmowała miejsce szóste.

Drugie miejsce należało do Polsatu Sport, którego udział wyniósł 1,27 proc., po wzroście o 22,51 proc.

Z 26. na 3. lokatę awansowała nadająca naziemne TTV, której udział wzrósł aż o 239,19 proc. i w analizowanym okresie wyniósł 1,18 proc.

Tuż za podium znalazło się Polo TV, które rok temu zajmowało miejsce 13. Natomiast jego udział w lipcu br. wyniósł 1 proc., po wzroście o 80,65 proc.

Z kolei na piątej lokacie (po spadku z miejsca trzeciego) uplasował się kanał AXN. Jego udział w badanym okresie wyniósł 0,88 proc. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej jego wynik spadł o 13,78 proc.

Największy wzrost w czołówce, wynoszący 263,76 proc. zanotowała plasująca się obecnie na pozycji siódmej nadająca naziemnie ATM Rozrywka, której udział wyniósł 0,83 proc.

Ósme miejsce zajęła nadająca od 15 kwietnia br., a monitorowana od 1 maja br. TVP Rozrywka, której udział w ubiegłym miesiącu wyniósł 0,79 proc. Kanał ten można oglądać na trzecim multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej.

W pierwszej dziesiątce uplasowały się jeszcze takie stacje jak Eska TV, Kino Polska oraz MiniMini+.

W grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, w lipcu 2013 roku na pierwsze miejsce awansowały TVP Seriale, których udział poszedł do góry o 77,65 proc. do poziomu 1,73 proc. Rok wcześniej stacja ta była czwarta.

Z siódmego na drugie miejsce awansowało Polo TV (1,53 proc.; wzrost o 77,31 proc.). Natomiast ostatnia pozycja podium należała do Polsatu Sport (1,44 proc.; w górę 29,29 proc.).

Zestawienie obejmuje kanały tematyczne z wyłączeniem stacji informacyjnych. Dane Nielsen Audience Measurement udostępnione zostały dzięki uprzejmości Atmedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style