TVP Seriale na czele kanałów filmowo-serialowych w lipcu, Canal+ Family zyskał najwięcej

Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w lipcu 2023 roku zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Canal+ Family, a liderem spadków były stacje AXN White i AXN Spin - raport Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
TVP Seriale na czele kanałów filmowo-serialowych w lipcu, Canal+ Family zyskał najwięcej
Kanał TVP Seriale

Udział kanału TVP Seriale w rynku telewizyjnym wśród wszystkich w lipcu 2023 roku wyniósł 1,77 proc., po spadku względem analogicznego okresu rok wcześniej o 1,67 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Wiceliderem była Stopklatka. W analizowanym okresie wynik stacji wyniósł 1,17 proc., po wzroście o 9,35 proc.

Na podium znalazł się jeszcze FOX, którego udział uplasował się na poziomie 0,51 proc. (w dół o 12,07 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn24-liderem-kanalow-informacyjnych-zyskuje-tvp-info,7169497842735233a ##

Najwięcej zyskał Canal+ Family, który awansował z miejsca 25. na 22. Jego udział zwiększył się o 150 proc. do 0,10 proc.

Z kolei najwięcej straciły stacje AXN White i AXN Spin - było to 50 proc. do odpowiednio 0,04 proc. i 0,01 proc. udziału.

Rynek kanałów filmowo-serialowych na stabilnym poziomie

Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji sportowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w ostatnim miesiącu wyniósł 8,32 proc. Względem lipca 2022 roku spadek wyniósł 7,66 proc.

grafika

W grupie komercyjnej 16-49 w lipcu 2023 roku pozycję lidera oglądalności także zajęły TVP Seriale - z udziałem na poziomie 1,98 proc. (spadek o 5,26 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/lipiec-w-telewizji-tvp1-i-tvn-liderami-rekordowy-wzrost-polsatu-sport,7169498197522049a ##

Drugą lokatę zajęła Stopklatka (1,08 proc. udziału; do góry o 10,20 proc.). Podium uzupełnia Comedy Central (0,52 proc.; - 16,13 proc.), który awansował z piątej lokaty.

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 120 proc. do 0,11 proc., też pochwalił się mógł Canal+ Family. W tym ujęciu najwięcej stracił kanał AXN Black - było to 72,73 proc. do 0,03 proc. udziału.

Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł 8,14 proc. (spadek o 12,75 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?