Tuż za Polsatem uplasował się TVN, zajmując 7. pozycję wrankingu najsilniejszych marek w naszym kraju. Radio Zet było 11.,RMF FM - 18., a TVP2 z 50. miejscem zamyka zestawienie. Wśródpięćdziesięciu najsilniejszych marek nie znalazła się ani TVP1, aniżaden dziennik czy czasopismo.
W porównawczym badaniu BrandAsset Valuator, w którymuwzględniono niemal 1300 marek z różnych kategorii, respondencimusieli określić siłę blisko 70 mediów, w tym najważniejszychtytułów prasowych, stacji radiowych i telewizyjnych (np. 'GazetyWyborczej', TVN czy 'National Geographic').
Z punktu widzenia zapotrzebowania na markę najlepiej wypadłyPolsat, TVP1 i TVN. Zaraz po nich uplasowały się RMF FM i TVP2.Największym szacunkiem spośród mediów badani obdarzyli marki TVN iRMF FM. TVP1 i TVP2 to z kolei marki medialne, które z konsumentemłączy największy stopień zażyłości. W tej kategorii wyprzedziłyPolsat, TVN, Radio Zet i RMF FM.

Badanie zostało przeprowadzone na zlecenie agencji Young &Rubicam przez instytut Millward Brown SMG/KRC na ogólnopolskiejpróbie reprezentatywnej dla populacji 18-69, z uwzględnieniemregionu, wielkości miejscowości, wieku i płci. Badanie zrealizowanona podstawie wywiadów face to face oraz informacji udzielanychprzez respondentów samodzielnie (self completion).











