Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 13 do 19 sierpnia br. była TVP1. Jej udział jednak zmalał aż o 1,96 pkt. proc. do 15,06 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Na drugie miejsce awansował Polsat, którego udział w rynku wzrósł o 0,81 pkt. proc. do 13,15 proc. Na ostatnie miejsce podium spadła TVP2 z wynikiem na poziomie 10,96 proc. po spadku o 2,35 pkt. proc. Czwarta - bez zmian - była TVN (10,96 proc., wzrost o 0,34 pkt. proc.). Wysokim udziałem pochwalić się może TVN7, której udział wzrósł o 0,28 pkt. proc. do 3,07 proc.
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycję lidera awansował Polsat, który zyskał tutaj 0,91 pkt. proc. do 14,68 proc. udziału. Na drugie miejsce awansowała TVN (11,81 proc., po wzroście o 0,77 pkt. proc.). TVP1 spadła tutaj dopiero na trzecią lokatę (11,36 proc., spadek aż o 2,87 pkt. proc.).

Największą popularnością w zeszłym tygodniu (4,06 mln widzów) cieszył się serwis sportowy TVP1 po głównym wydaniu „Wiadomości”.
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 13.08-19.08.2012 - grupa 4+
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 13.08-19.08.2012 - grupa 16-49











