Udział liderującej TVP1 w okresie od 14 do 20 grudnia 2015 roku zmniejszył się o 0,16 pkt. proc. do 13,20 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Z trzeciej na drugą lokatę awansował Polsat, którego udział w analizowanym okresie jednak zmalał o 0,33 pkt. proc. i wyniósł 10,20 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN, który tydzień wcześniej był drugi. Wynik tej stacji to 9,99 proc., po stracie o 0,79 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,15 proc.; do góry o 0,69 pkt. proc.).
Relatywnie wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN7 (3,47 proc.; do góry o 0,56 pkt. proc.), TV Puls (3,06 proc.; + 0,18 pkt. proc.), Puls 2 (1,68 proc.; + 0,13 pkt. proc.), Stopklatka TV (0,86 proc.; + 0,02 pkt. proc.) i TVP ABC (0,81 proc.; + 0,04 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Stacja ta zanotowała stratę o 0,69 pkt. proc. do 12,45 proc. udziału. Drugie miejsce należało do Polsatu, którego udział zmniejszył się o 0,35 pkt. proc. do 12 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,41 proc., po spadku o 0,47 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (do góry o 0,69 pkt. proc. do 7,98 proc.).
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził tradycyjnie serial „M jak miłość”, którego odcinek z 15 grudnia oglądało 6,76 mln widzów.
Drugie miejsce należało do „Na dobre i na złe”, który dzień później do Dwójki przyciągnął średnio 4,95 mln widzów.
Podium uzupełnia „Teleexpress” Jedynki z widownią na poziomie 4,72 mln osób (emisja 16 grudnia).
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 14.12.2015 - 20.12.2015 - grupa 4+

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 14.12.2015 - 20.12.2015 - grupa 16-49











