Udział liderującej TVP1 w okresie od 28 marca do 3 kwietnia 2016 roku zmniejszył się o 0,54 pkt. proc. do 11,38 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-mierzy-sie-ogladalnosc-telewizji-w-polsce ##
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,14 pkt. proc. i wyniósł 10,99 proc.
Podium uzupełnia TVN. Wynik tej stacji to 10,59 proc., po wzroście o 0,13 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,43 proc.; w dół o 0,11 pkt. proc.).
Relatywnie wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN7 (3,58 proc.; do góry o 0,16 pkt. proc.), TV Puls (3,33 proc.; + 0,14 pkt. proc.), TV6 (1,53 proc.; + 0,09 pkt. proc.), TVP Rozrywka (1,38 proc.; + 0,18 pkt. proc.), Stopklatka TV (1,04 proc.; + 0,10 pkt. proc.), Polo TV (0,97 proc.; + 0,02 pkt. proc.) i Fokus TV (0,95 proc.; + 0,04 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Stacja ta zwiększyła udział o 0,53 pkt. proc. do 13,22 proc. Na drugim miejscu znalazł się Polsat, którego udział uplasował się na poziomie 12,58 proc., po wzroście o 0,22 pkt. proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 7,26 proc., po spadku o 0,79 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (w dół o 0,72 pkt. proc. do 7,03 proc.).
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził tradycyjnie serial „M jak miłość”, którego odcinek z 29 marca oglądało 6,75 mln widzów.
Drugie miejsce należało do „Na dobre i na złe”, który dzień później do Dwójki przyciągnął średnio 5,04 mln widzów.
Podium uzupełnia „Ojciec Mateusz” Jedynki z 31 marca - serial śledziło 4,39 mln osób.
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 28.03.2016 - 03.04.2016 - grupa 4+

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 28.03.2016 - 03.04.2016 - grupa 16-49











