Udział liderującej TVP1 w okresie od 28 grudnia 2015 roku do 3 stycznia 2016 roku zwiększył się o 0,43 pkt. proc. do 12,33 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 0,58 pkt. proc. i wyniósł 10,58 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasowała się TVP2, która awansowała z miejsca czwartego. Wynik tej stacji to 9,86 proc., po wzroście o 1,22 pkt. proc. Natomiast na czwarte miejsce spadł TVN (9,15 proc.; jednak do góry o 0,15 pkt. proc.).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sylwester-polsatu-pokonal-konkurencje-tvp2-stracila-az-milion-widzow ##
Relatywnie wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: Polsat 2 (1,44 proc.; do góry o 0,03 pkt. proc.) i Fokus TV (0,90 proc.; + 0,02 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Stacja ta zanotowała stratę o 1,34 pkt. proc. do 11,61 proc. udziału. Drugie miejsce należało do TVN, którego udział zwiększył się o 0,42 pkt. proc. do 10,97 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,54 proc., po spadku o 0,09 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce, która miała zaledwie o 4 widzów mniej od siostrzanej TVP1 (do góry o 0,91 pkt. proc. do 8,54 proc.).
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził tradycyjnie serial „M jak miłość”, którego odcinek z 28 grudnia oglądało 6,77 mln widzów.
Drugie miejsce należało do „Teleexpressu”, który tego samego dnia do Jedynki przyciągnął średnio 5,58 mln widzów.
Podium uzupełnia serial Dwójki „Na dobre i na złe” z widownią na poziomie 4,99 mln osób (emisja 30 grudnia).

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 28.12.2015 - 03.01.2016 - grupa 4+
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 28.12.2015 - 03.01.2016 - grupa 16-49











