TVP1 liderem, TVN wyprzedził Polsat w grupie 16-49. Stacje newsowe z dużymi spadkami

W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym znalazła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział liderującej TVP1 w okresie od 2 do 8 listopada 2015 roku zmniejszył się o 0,48 pkt. proc. do 12,56 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,08 pkt. proc. i wyniósł 12,15 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 11,11 proc., po wzroście o 0,44 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,16 proc.; do góry o 0,37 pkt. proc.).

Relatywnie wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN7 (3,34 proc.; do góry o 0,05 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,20 proc.; + 0,21 pkt. proc.), Stopklatka TV (0,95 proc.; + 0,09 pkt. proc.) i AXN (0,71 proc.; + 0,08 pkt. proc.).

Z kolei duże spadki udziałów odnotowały stacje newsowe: TVN24 (3,37 proc.; w dół o 0,33 pkt. proc.), TVP Info (3,18 proc.; - 0,77 pkt. proc.) i Polsat News (1,05 proc.; - 0,16 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) z miejsca drugiego na pozycję lidera awansował TVN. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,88 pkt. proc. do 13,32 proc. udziału. Na drugie miejsce spadł Polsat, którego udział zmniejszył się o 0,34 pkt. proc. do 13,30 proc.

Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,26 proc., po spadku o 0,31 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (do góry o 0,21 pkt. proc. do 7,98 proc.).

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził tradycyjnie serial „M jak miłość”, którego odcinek z 2 listopada oglądało 6,92 mln widzów.

Drugie miejsce należało do serialu „Na dobre i na złe”, który do TVP2 przyciągnął średnio 5,24 mln widzów. Podium uzupełniają „Widomości” Jedynki z widownią na poziomie 4,66 mln osób (8 listopada).

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 02.11.2015 - 08.11.2015 - grupa 4+

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 02.11.2015 - 08.11.2015 - grupa 16-49

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele