Udział liderującej TVP1 w okresie od 2 do 8 listopada 2015 roku zmniejszył się o 0,48 pkt. proc. do 12,56 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,08 pkt. proc. i wyniósł 12,15 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 11,11 proc., po wzroście o 0,44 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,16 proc.; do góry o 0,37 pkt. proc.).
Relatywnie wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN7 (3,34 proc.; do góry o 0,05 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,20 proc.; + 0,21 pkt. proc.), Stopklatka TV (0,95 proc.; + 0,09 pkt. proc.) i AXN (0,71 proc.; + 0,08 pkt. proc.).

Z kolei duże spadki udziałów odnotowały stacje newsowe: TVN24 (3,37 proc.; w dół o 0,33 pkt. proc.), TVP Info (3,18 proc.; - 0,77 pkt. proc.) i Polsat News (1,05 proc.; - 0,16 pkt. proc.).
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) z miejsca drugiego na pozycję lidera awansował TVN. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,88 pkt. proc. do 13,32 proc. udziału. Na drugie miejsce spadł Polsat, którego udział zmniejszył się o 0,34 pkt. proc. do 13,30 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,26 proc., po spadku o 0,31 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (do góry o 0,21 pkt. proc. do 7,98 proc.).
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził tradycyjnie serial „M jak miłość”, którego odcinek z 2 listopada oglądało 6,92 mln widzów.
Drugie miejsce należało do serialu „Na dobre i na złe”, który do TVP2 przyciągnął średnio 5,24 mln widzów. Podium uzupełniają „Widomości” Jedynki z widownią na poziomie 4,66 mln osób (8 listopada).

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 02.11.2015 - 08.11.2015 - grupa 4+
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 02.11.2015 - 08.11.2015 - grupa 16-49











