W okresie od 30 stycznia do 5 lutego 2017 roku, najwięcej widzów zgromadził obyczajowy serial „M jak miłość”, którego wtorkowy odcinek oglądało 6,46 mln widzów, co przełożyło się na 38,67 proc. udziału w rynku telewizyjnym - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Na drugiej pozycji znalazła się transmisja PŚ w skokach narciarskich. Niedzielny jednoseryjny konkurs lotów z Oberstdorfu śledziło średnio 5,52 mln widzów TVP1, co przełożyło się na 38,21 proc. udziału.
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym w zeszłym tygodniu był „Teleexpress” TVP1, który 4 lutego obejrzało 5,41 mln widzów (39,03 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.
Z kolei najpopularniejsze „Fakty” TVN zgromadziły 3,99 mln widzów (emisja 30 stycznia; 6. pozycja). 3,62 mln oglądających miały pokazane 5 lutego konkurencyjne „Wiadomości” TVP1 (9. pozycja).

Tuż za podium znalazło się „Studio sport” pokazane po I serii niedzielnego konkursu skoków, które w Jedynce śledziło średnio 5,22 mln osób (36,45 proc. udziału).
Czołową piątkę uzupełnia serial „Na dobre i na złe”, który 1 lutego na antenie Dwójki oglądało 4,72 mln widzów, co dało stacji 28,98 proc. udziału.
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był tutaj serial „M jak miłość”, który oglądało średnio 2,22 mln osób (33,81 proc. udziału).
Drugie miejsce zajął niedzielny konkurs lotów (1,82 mln widzów; 32,26 proc. udziału), a podium uzupełnia „Studio sport” pokazane w trakcie niedzielnych skoków (1,72 mln widzów; 30,58 proc. udziału).
W czołowej piątce znajdują się jeszcze dzienniki: „Teleexpress” (1,59 mln; 30,69 proc.) i „Fakty” (1,49 mln; 26,75 proc.).
20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Udział TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,09 pkt. proc. do 11,58 proc.
Drugi był Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 10,88 proc., po wzroście 0,34 pkt. proc. Podium uzupełnia TVN. Udział tej stacji wyniósł 9,21 proc. (bez zmian). Oczko niżej znalazła się TVP2, której tygodniowy wynik wyniósł 8,38 proc. (do góry o 0,14 pkt. proc.).
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 39,48 proc. do 40,05 proc.
Pierwszą piątkę uzupełnia kanał TVN24 (3,91 proc.; w dół o 0,19 pkt. proc.)
Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem był Polsat. Stacja ta zwiększyła swój udział o 0,28 pkt. proc. do 12,68 proc. Drugie miejsce zajął TVN, którego wynik uplasował się na poziomie 11,95 proc., po stracie udziału wynoszącej 0,02 pkt. proc.

Tzw. „wielką czwórkę” uzupełniają: Jedynka (do góry o 0,04 pkt. proc. do 7,93 proc.) i Dwójka (+ 0,21 pkt. proc. do 7,17 proc.).
W grupie wiekowej 16-59 liderem oglądalności był Polsat (do góry o 0,47 pkt. proc. do 12,43 proc.).











