Udział liderującej TVP1 w okresie od 18 do 24 stycznia 2016 roku zmniejszył się o 0,19 pkt. proc. do 12,86 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 0,27 pkt. proc. i wyniósł 11,62 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 9,88 proc., po spadku o 0,01 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,31 proc.; w dół o 0,15 pkt. proc.).
Rekordowym udziałem w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu w zestawieniu top 20 pochwalić się mógł Polsat Sport (1,09 proc.; do góry o 0,14 pkt. proc.). Stacja ta jednak relacjonowała ME w piłce ręcznej.
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,06 pkt. proc. do 13,83 proc. udziału. Drugie miejsce należało do TVN, którego udział plasując się na poziomie 12,15 proc., się nie zmienił.

Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,94 proc., po wzroście o 0,51 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (do góry o 0,01 pkt. proc. do 7,15 proc.).
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził tradycyjnie serial „M jak miłość”, którego odcinek z 18 stycznia oglądało 6,78 mln widzów.
Drugie miejsce należało do „Teleexpressu”, który w niedzielę do Jedynki przyciągnął średnio 5,56 mln widzów.
Podium uzupełnia mecz piłki ręcznej Francja-Polska, z widownią w Polsacie na poziomie 4,98 mln osób.
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 18.01.2016 - 24.01.2016 - grupa 4+
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 18.01.2016 - 24.01.2016 - grupa 16-49











