Udział liderującej TVP1 w okresie od 7 do 13 grudnia 2015 roku zwiększył się o 0,26 pkt. proc. do 13,36 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Z trzeciej na drugą lokatę awansował TVN, którego udział w analizowanym okresie poszedł do góry o 0,13 pkt. proc. i wyniósł 10,78 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się Polsat, który tydzień wcześniej był drugi. Wynik tej stacji to 10,53 proc., po stracie o 0,81 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,46 proc.; w dół o 0,07 pkt. proc.).
Relatywnie wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN24 (4,11 proc.; do góry o 0,21 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,18 proc.; + 0,17 pkt. proc.), TVP ABC (0,77 proc.; + 0,04 pkt. proc.) i TVN Style (również 0,77 proc.; + 0,05 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,07 pkt. proc. do 13,14 proc. udziału. Drugie miejsce należało do Polsatu, którego udział zmniejszył się o 0,63 pkt. proc. do 12,35 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,88 proc., po wzroście o 0,03 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (w dół o 0,11 pkt. proc. do 7,29 proc.).
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził tradycyjnie serial „M jak miłość”, którego odcinek z 8 grudnia oglądało 6,57 mln widzów.
Drugie miejsce należało do „Teleexpressu”, który 13 grudnia do Jedynki przyciągnął średnio 5,44 mln widzów.
Podium uzupełnia „Na dobre i na złe” Dwójki z widownią na poziomie 5,14 mln osób (emisja 9 grudnia).
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 07.12.2015 - 13.12.2015 - grupa 4+

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 07.12.2015 - 13.12.2015 - grupa 16-49











