Udział liderującej TVP1 w okresie od 11 do 17 stycznia 2016 roku zmniejszył się o 0,65 pkt. proc. do 13,05 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 1,52 pkt. proc. i wyniósł 11,89 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 9,89 proc., po wzroście o 0,25 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,46 proc.; w dół o 0,61 pkt. proc.).
Rekordowym udziałem w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu w zestawieniu top 20 pochwalić się mógł Polsat Sport (0,95 proc.; do góry o 0,61 pkt. proc.). Stacja ta jednak relacjonowała ME w piłce ręcznej, a mecze Polaków oglądało w tym kanale po niemal milion widzów (dowiedz się więcej).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 1,57 pkt. proc. do 13,77 proc. udziału. Drugie miejsce należało do TVN, którego udział zwiększył się o 0,41 pkt. proc. do 12,15 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,43 proc., po spadku o 1,34 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (w dół o 0,76 pkt. proc. do 7,14 proc.).
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził tradycyjnie serial „M jak miłość”, którego odcinek z 12 stycznia oglądało 6,73 mln widzów.
Drugie miejsce należało do „Teleexpressu”, który tego samego dnia do Jedynki przyciągnął średnio 4,84 mln widzów.Podium uzupełnia „Na dobre i na złe” Dwójki z widownią na poziomie 4,80 mln osób.
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 11.01.2016 - 17.01.2016 - grupa 4+

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 11.01.2016 - 17.01.2016 - grupa 16-49











