Udział liderującej TVP1 w okresie od 17 do 23 sierpnia 2015 roku zwiększył się o 0,12 pkt. proc. do 10,63 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.
Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,73 pkt. proc. i wyniósł 10,51 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 9,91 proc., po wzroście o 0,24 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (6,85 proc.; do góry o 0,09 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN7 (3,42 proc.; + 0,22 pkt. proc.), TV Puls (3,24 proc.; + 0,10 pkt. proc.), Polsat 2 (1,71 proc.; + 0,18 pkt. proc.), TVP Seriale (1,68 proc.; + 0,08 pkt. proc.) i TVP Regionalna (1,36 proc.; + 0,06 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem był Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 0,21 pkt. proc. do 12 proc. udziału. Na drugim miejscu ulokował się TVN, którego udział zwiększył się o 0,11 pkt. proc. do 11,17 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 7,62 proc., po wzroście o 0,60 proc. Zaś na czwartej lokacie uplasowała się Dwójka (do góry o 0,24 pkt. proc. do 6,50 proc.).
Największą widownię w zeszłym tygodniu - 3,23 mln widzów - zgromadził „Teleexpress” TVP1.Drugie miejsce należało do „Sportu” TVP1 z 3,12 mln widzów (emisja 23 sierpnia). Podium uzupełnia „Sprawa dla reportera” TVP1 z widownią na poziomie 3,05 mln osób (20 sierpnia).
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 17.08.2015 - 23.08.2015 - grupa 4+
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 17.08.2015 - 23.08.2015 - grupa 16-49











