TVP1 nowym liderem, „Teleexpress”, „Kevin sam w domu” oraz TCS hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „Teleexpress”, „Kevin sam w domu” oraz pierwszy konkurs kolejnej edycji TCS. Wśród stacji w 4+ nowym liderem została TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W minionym tygodniu, tj. w okresie od 24 do 30 grudnia 2018 roku, najwięcej widzów zgromadził niedzielny „Teleexpress”, który pokazany został o godz. 17.36 (w trakcie konkursu skoków). Miał on średnio 4,85 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 33,14 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugiej pozycji uplasował się kultowy film „Kevin sam w domu”. Produkcję tę w Wigilię w Polsacie śledziło 4,51 mln widzów (34,10 proc. udziału).

Podium uzupełnia transmisja pierwszego konkursu prestiżowego 67. Turnieju Czterech Skoczni w skokach narciarskich. Relację z niedzielnych zawodów z Oberstdorfu w samej TVP1 śledziło 4,49 mln osób (30,92 proc. udziału). Konkurs ten był również relacjonowany w TVP Sport oraz na Eurosport 1.

Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Fakty” TVN, które zgromadziły 3,42 mln widzów (emisja 27 grudnia; 5. pozycja). Do zestawienia top 20 na 9 pozycji uplasowały się jeszcze „Wiadomości” Jedynki z 2,80 mln oglądających (ten sam dzień), a 2,34 mln widzów miały „Wydarzenia” Polsatu (emisja 30 grudnia; 17 pozycja).

grafika

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był film „Kevin sam w domu”, który miał 2,30 mln osób, co dało Polsatowi 43,09 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął „Teleexpress” (1,48 mln widzów; 27,92 proc. udziału), a podium uzupełnia transmisja z TCS (1,44 mln widzów; 27,06 proc. udziału).

grafika

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

grafika

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 1,52 pkt. proc. do 10,17 proc. Stacja ta na pozycję lidera awansowała z miejsca czwartego.

Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 10,03 proc. (do góry o 0,47 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVN. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,81 proc., po spadku względem poprzedniego o 0,93 pkt. proc.

Na czwartą pozycję (z drugiej) spadła TVP2 (stacja ta miała spadek wynoszący 2,56 pkt. proc. do 6,64 proc. udziału).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 36,15 proc. do 34,65 proc.

Pierwszą piątkę uzupełnia kanał TV4, który awansował z miejsca szóstego (spadek o 0,31 pkt. proc. do 3,63 proc.).

grafika

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycję lidera awansował Polsat, który wyprzedził TVN. Udział tej stacji zwiększył się o 0,63 pkt. proc. do 11,84 proc. Wynik drugiego TVN uplasował się na poziomie 10,05 proc. (- 1,31 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Jedynka (+ 1,73 pkt. proc. do 6,91 proc.), która wyprzedziła Dwójkę (- 2,07 pkt. proc. do 5,42 proc.).

grafika

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (do góry o 0,57 pkt. proc. do 11,34 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"