TVP1 umacnia się na pozycji lidera. „M jak miłość” i debata Szydło-Kopacz hitami tygodnia

W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym umocniła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział liderującej TVP1 w okresie od 19 do 25 października 2015 roku zwiększył się o 0,43 pkt. proc. do 12,69 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,20 pkt. proc. i wyniósł 11,86 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,87 proc., po spadku o 0,58 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,15 proc.; w dół o 0,44 pkt. proc.).

Warto dodać, że łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się o 0,79 pkt. proc. do 43,57 proc.

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVP Info (4,08 proc.; + 0,99 pkt. proc.), TV4 (3,66 proc.; + 0,06 pkt. proc.), TVN24 (3,62 proc.; + 0,57 pkt. proc.), Polsat News (1,29 proc.; + 0,33 pkt. proc.), TV6 (1,28 proc.; + 0,08 pkt. proc.) i TVP Regionalna (1,11 proc.; + 0,09 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) z miejsca drugiego na pozycję lidera awansował Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,11 pkt. proc. do 13,11 proc. udziału. Na drugie miejsce spadł TVN, którego udział zmniejszył się o 1,05 pkt. proc. do 12,80 proc.

Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,56 proc., po wzroście o 0,14 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (w dół o 0,27 pkt. proc. do 7,01 proc.).

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził tradycyjnie serial „M jak miłość”, którego odcinek z 20 października oglądało 5,60 mln widzów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/10-mln-osob-sledzilo-ogloszenie-sondazowych-wyniki-wyborow ##

Drugie miejsce należało do debaty Beata Szydło-Ewa Kopacz, którą w TVP1 obejrzało średnio 5,20 mln widzów. Podium uzupełnia „Na dobre i na złe” Dwójki z widownią na poziomie 4,82 mln osób (21 października).

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 19.10.2015 - 25.10.2015 - grupa 4+

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 19.10.2015 - 25.10.2015 - grupa 16-49

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji