Udział liderującej TVP1 w okresie od 8 do 14 czerwca 2015 roku zwiększył się o 1,96 pkt. proc. do 13,09 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,35 pkt. proc. i wyniósł 11,05 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 9,76 proc., po spadku o 0,42 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,95 proc.; w dół o 0,61 pkt. proc.).Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVP Info (3,67 proc.; + 0,53 pkt. proc.), TVN24 (3,35 proc.; + 0,33 pkt. proc.), TTV (1,48 proc.; + 0,10 pkt. proc.) i Polsat News (1,23 proc.; + 0,12 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera znalazł się Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,78 pkt. proc. do 12,95 proc. udziału. Drugi był TVN, którego udział zwiększył się o 0,21 pkt. proc. do 11,43 proc.
Na ostatnią pozycję podium awansowała Jedynka - udział tej stacji, po wzroście o 1,12 proc., wyniósł 8,77 proc. Zaś na czwartą lokatę spadła Dwójka (w dół o 0,35 pkt. proc. do 7,82 proc.).
Największą widownię w badanym okresie - 6,55 mln widzów - tradycyjnie zgromadził pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”.
Drugie miejsce należało do siostrzanego „Na dobre i na złe” z 4,98 mln widzów (emisja 10 czerwca). Podium uzupełnia jedna z transmisji z 52. KFPP Opole 2015 z widownią na poziomie 4,66 mln osób (14 czerwca).
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 08.06.2015 - 14.06.2015 - grupa 4+

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 08.06.2015 - 14.06.2015 - grupa 16-49











