Udział liderującej TVP1 w okresie od 23 do 29 listopada 2015 roku zmniejszył się o 1,09 pkt. proc. do 13 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie poszedł do góry o 0,48 pkt. proc. i wyniósł 11,62 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,83 proc., po wzroście o 0,22 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,06 proc.; do góry o 0,33 pkt. proc.).
Relatywnie wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN7 (3,28 proc.; do góry o 0,11 pkt. proc.), TV6 (1,43 proc.; + 0,11 pkt. proc.), Stopklatka TV (0,92 proc.; + 0,03 pkt. proc.), Polo TV (0,82 proc.; + 0,08 pkt. proc.) i TVP Historia (0,72 proc.; + 0,10 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) z miejsca drugiego na pozycję lidera awansował Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,74 pkt. proc. do 13,50 proc. udziału. Na drugie miejsce spadł TVN, którego udział zmniejszył się o 0,06 pkt. proc. do 12,83 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,83 proc., po spadku o 0,90 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (do góry o 0,34 pkt. proc. do 7,82 proc.).
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził tradycyjnie serial „M jak miłość”, którego odcinek z 24 listopada oglądało 7,01 mln widzów.
Drugie miejsce należało do finału programu „Rolnik szuka żony”, który 29 listopada do TVP1 przyciągnął średnio 5,34 mln widzów. Podium uzupełnia „Na dobre i na złe” Dwójki z widownią na poziomie 5,23 mln osób (emisja 25 listopada).

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 23.11.2015 - 29.11.2015 - grupa 4+
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 23.11.2015 - 29.11.2015 - grupa 16-49











