Udział liderującej TVP1 w okresie od 16 do 22 czerwca 2014 roku zwiększył się o 2,64 pkt. proc. do 14,64 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Z trzeciej na drugą lokatę awansowała TVP2, której udział w analizowanym okresie jednak zmalał o 0,68 pkt. proc. i wyniósł 10,48 proc. Z kolei na ostatnią pozycję podium spadł Polsat. Jego wynik to 9,38 proc., po spadku o 2,14 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce należało do TVN (9,27 proc.; w dół o 1,12 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) pochwalić się mogły takie kanały jak: TVP Info (4,15 proc.; + 1,19 pkt. proc.), TVN24 (3,41 proc.; + 0,08 pkt. proc.), Polsat 2 (1,81 proc.; + 0,07 pkt. proc.), TVP Seriale (1,74 proc.; + 0,20 pkt. proc.), Polsat News (1,18 proc.; + 0,03 pkt. proc.), TVP Sport (1,17 proc.; + 0,39 pkt. proc.), TVP Rozrywka (1 proc.; + 0,14 pkt. proc.) i Stopklatka TV (0,90 proc.; + 0,12 pkt. proc.).

TOP 20 stacji 16-49 i 20 najlepiej oglądanych programów na drugiej stronie artykułu
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) z miejsca trzeciego na pozycję lidera awansowała TVP2. Stacja ta zanotowała wzrost o 3,93 pkt. proc. do 14,36 proc. udziału. Z czwartego na drugie miejsce awansowała TVP2, której udział zwiększył się o 0,29 pkt. proc. do 10,44 proc. Na ostatnią lokatę podium spadł Polsat, który tydzień wcześniej był liderem - w dół o 3,15 pkt. proc. do 10,38 proc. udziału. Z kolei z drugiego na czwarte miejsce spadł TVN (w dół o 1,60 pkt. proc. do 9,53 proc.).
Największą widownię w zeszłym tygodniu - 5,10 mln widzów - zgromadził pokazany na antenie TVP1 mecz Urugwaj - Anglia.
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 16.06.2014 - 22.06.2014 - grupa 4+
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 16.06.2014 - 22.06.2014 - grupa 16-49











