PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Dyrektorzy TVP odsunięci od pracy po emisji „The Voice of Poland” równocześnie z „Rolnik szuka żony”. Kurski: za błędy się karze
Dyrektorzy TVP odsunięci od pracy po emisji „The Voice of Poland” równocześnie z „Rolnik szuka żony”. Kurski: za błędy się karze
„Bake off - Ale ciacho! 3” śledzi 1,2 mln widzów. TVP2 na trzecim miejscu
„Bake off - Ale ciacho! 3” śledzi 1,2 mln widzów. TVP2 na trzecim miejscu
„The Voice of Poland 8” hitem TVP, Dwójka liderem rynku
„The Voice of Poland 8” hitem TVP, Dwójka liderem rynku
Spadek TVP1, TVP Info przed TVN24. TVN nowym liderem w 16-49
Spadek TVP1, TVP Info przed TVN24. TVN nowym liderem w 16-49
950 tys. widzów drugiego sezonu programu „Pierwsza randka”
950 tys. widzów drugiego sezonu programu „Pierwsza randka”
720 tys. widzów teleturnieju „Rodzina wie lepiej”. TVP1 przegrywa z konkurencją
720 tys. widzów teleturnieju „Rodzina wie lepiej”. TVP1 przegrywa z konkurencją
Serial „Na sygnale” stracił 700 tys. widzów
Serial „Na sygnale” stracił 700 tys. widzów
3,5 mln widzów „Na dobre i na złe”. TVP2 zdecydowanym liderem
3,5 mln widzów „Na dobre i na złe”. TVP2 zdecydowanym liderem
Mateusz Matyszkowicz odpowiada za biuro programowe TVP. Docelowo zajmie się także TVP2 i TVP3
Mateusz Matyszkowicz odpowiada za biuro programowe TVP. Docelowo zajmie się także TVP2 i TVP3
5 mln widzów „M jak miłość”. TVP2 nokautuje konkurencję
5 mln widzów „M jak miłość”. TVP2 nokautuje konkurencję
1,7 mln widzów nowego sezonu „Magazynu Ekspresu Reporterów”
1,7 mln widzów nowego sezonu „Magazynu Ekspresu Reporterów”
Mecz Polska-Kazachstan hitem tygodnia. Polsat liderem, TVN przed TVP1
1,9 mln widzów reaktywowanego „Koła fortuny”. TVP2 znokautowała konkurencję
1,9 mln widzów reaktywowanego „Koła fortuny”. TVP2 znokautowała konkurencję
Polsat liderem oglądalności w naziemnej telewizji cyfrowej. Super Polsat zyskał najwięcej, na końcu WP i Nowa TV
Bardzo duże spadki TVP1 i TVP2. „M jak miłość” hitem
„Pytanie na śniadanie” od listopada z wydaniem w niedzielę. „Transmisja także w internecie”
„Pytanie na śniadanie” od listopada z wydaniem w niedzielę. „Transmisja także w internecie”
Polsat na czele oglądalności, TVN24 najwyżej wśród kanałów tematycznych (top 150 stacji)
Jesienna ofensywa stacji telewizyjnych. „TVN zachowawczo, ale z niezłomną konsekwencją, Polsat walecznie, TVP w teorii rewolucyjnie”
Jesienna ofensywa stacji telewizyjnych. „TVN zachowawczo, ale z niezłomną konsekwencją, Polsat walecznie, TVP w teorii rewolucyjnie”
Nowe odcinki „Było… nie minęło - Extra” w TVP2 i TVP Historia
Nowe odcinki „Było… nie minęło - Extra” w TVP2 i TVP Historia
Udany tydzień Polsatu, udział TVP1 poniżej 5 proc. w 16-49. Mecz Polska-Serbia i „Fakty” hitami
TVP promuje ramówkę i nowe produkcje na jesień (spoty wizerunkowe)
TVP promuje ramówkę i nowe produkcje na jesień (spoty wizerunkowe)
Kurski o jesiennej ramówce TVP: kolejny krok do odbudowy pozycji prestiżu na rynku telewizyjnym
Kurski o jesiennej ramówce TVP: kolejny krok do odbudowy pozycji prestiżu na rynku telewizyjnym
Dwa nowe seriale oraz reaktywacja „Koła fortuny” i „997” w jesiennej ramówce TVP2
„Miasto skarbów” od 14 września w TVP2. Emisja w czwartkowe wieczory
„Miasto skarbów” od 14 września w TVP2. Emisja w czwartkowe wieczory
Ruszyły zdjęcia do „Pod wspólnym niebem”. W obsadzie Bukowski, Szwedes i Szykulska
Ruszyły zdjęcia do „Pod wspólnym niebem”. W obsadzie Bukowski, Szwedes i Szykulska
Polsat i TVN liderami, „Fakty” i Festiwal weselnych przebojów ratingowymi hitami
Polsat i TVN liderami, „Fakty” i Festiwal weselnych przebojów ratingowymi hitami
Górniak, Kwiatkowski oraz Tomson i Baron trenerami „The Voice Kids”. Show poprowadzą Kammel, Kurdej-Szatan i Zdrójkowski
MŚ w lekkoatletyce podniosły oglądalność TVP. 3,15 mln zł z reklam
„Sonda 2” jesienią przechodzi do TVP1. „Budujemy antenę złożoną z treści premium”
„Sonda 2” jesienią przechodzi do TVP1. „Budujemy antenę złożoną z treści premium”
„Koło fortuny” od 11 września w TVP2. Emisja w dni powszednie o 16.30
„Koło fortuny” od 11 września w TVP2. Emisja w dni powszednie o 16.30
„M jak miłość”, „Na dobre i na złe” oraz serwis sportowy najdroższe we wrześniowym cenniku reklamowym TVP
Polsat liderem, „Fakty” i MŚ w lekkoatletyce hitami tygodnia