Udział liderującej TVP1 w okresie od 22 do 28 grudnia 2014 roku zwiększył się o 0,47 pkt. proc. do 13,12 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 1,22 pkt. proc. i wyniósł 10,36 proc. Z miejsca czwartego na ostatnią pozycję podium awansowała TVP2. Jej wynik to 9,72 proc., po wzroście o 0,73 pkt. proc. Natomiast na czwarte miejsce spadł TVN (9,53 proc.; w dół o 0,99 pkt. proc.).Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TV Puls (3,56 proc.; + 0,41 pkt. proc.), TV4 (3,28 proc.; + 0,05 pkt. proc.), Puls 2 (1,82 proc.; + 0,16 pkt. proc.), TVP Seriale (1,48 proc.; + 0,06 pkt. proc.), TVP Rozrywka (1,39 proc.; + 0,46 pkt. proc.), TV6 (1,18 proc.; + 0,09 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,10 proc.; + 0,01 pkt. proc.), Polo TV (1,04 proc.; + 0,30 pkt. proc.), Stopklatka TV (0,92 proc.; + 0,12 pkt. proc.) i Polsat Film (0,90 proc.; + 0,38 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 2,01 pkt. proc. do 11,34 proc. udziału. Druga lokata należała do TVN, którego udział zmniejszył się o 0,47 pkt. proc. do 11,10 proc.Ostatnią pozycję podium zajęła TVP1 - wzrost o 0,77 pkt. proc. do 9,66 proc. udziału. Z kolei na czwartym miejscu ulokowała się Dwójka (do góry o 0,72 pkt. proc. do 8,48 proc.).
Największą widownię w zeszłym tygodniu - 6,08 mln widzów - zgromadził pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”. Drugie miejsce należało do „Wiadomości” TVP1 z 5,98 mln widzów.
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 22.12.2014 - 28.12.2014 - grupa 4+
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 22.12.2014 - 28.12.2014 - grupa 16-49











