"Twist" liderem

Duży wzrost sprzedaży "Dziewczyny" i "Twist" - to największe zmiany wśród miesięczników młodzieżowych.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

”Twist” (Bauer) osiągnął w październiku 2006 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 177 570 egz. - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Na drugim miejscu uplasowała się ‘Dziewczyna’ (Axel Springer Polska) z wynikiem 159 675 egz. a na trzecim ”Popcorn” (Axel Springer Polska) ze średnią sprzedażą 116 158 egz..   październik20062005ZKDPSprzedaż ogólemTwist177570143654Dziewczyna159675129672Popcorn116158115371Fun Club9250012681413 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki6279974227Porównując dane "miesiąc do miesiąca" wszystkie miesięczniki odnotowały spadek sprzedaży.

2006październikwrzesieńZKDPSprzedaż ogólemTwist177570180038Dziewczyna159675183906Popcorn116158180978Fun Club9250010318413 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki6279967948 Podobne informacje - najnowsze dane ZKDP:

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele