'Twist' stracił pozycję lidera

'Dziewczyna' była w lipcu najchętniej kupowana wśród miesięczników młodzieżowych.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

”Dziewczyna” (Axel Springer Polska) osiągnęła w lipcu 2006 średnią sprzedaż na poziomie 220 779 egz. - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. W porównaniu z lipcem 2005 roku oznacza wzrost o ponad 60 tys. egz.

Na drugim miejscu uplasował się ‘Popcorn’ (Axel Springer Polska) ze średnią 169 466 egz., a na trzecie – ”Twist” (Bauer) z wynikiem 163 531 egz.

 lipiec20062005ZKDPSprzedaż ogólemDziewczyna220779159785Popcorn169466101715Twist163531155350Fun Club135247-13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki7921776136 czerwiec 2006 i 2005

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP