W ramach kampanii powstała limitowana kolekcja ręcznie robionej biżuterii inspirowanej kolorami i smakami lodów Twister. Za projekt odpowiada influencerka Marysia Jeleniewska oraz artystka Oliwia Cajdler. Kolekcji towarzyszy energetyczny i kolorowy spot, sesja zdjęciowa, socialowy konkurs, meet & greet z influencerką oraz komunikacja, w której Marysia zachęca młodych do odkrywania swojej kreatywności w duchu DIY.
Kluczowym elementem kampanii jest konkurs prowadzony na stronie rozkrecsieztwisterem.pl, który zaprasza młodych do pokazania, jak kolory i smaki Twistera pobudzają ich kreatywność w wybranej pasji. Na zwycięzców czekają nagrody, w tym 10 000 zł wsparcia na rozwój twórczy.
W ramach kampanii marka Twister wspiera również działania Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, angażując się w walkę z hejtem w sieci.

Za ideę i egzekucję kreatywną oraz organizację konkursu odpowiada agencja Cut The Mustard, a za media – dom mediowy Mindshare.











