60-sekundowy spot #HereWeAre przedstawia surowe, czarno-białe ujęcia kilkunastu kobiet w różnym wieku. Kilka z nich to przedstawicielki branży reklamowej - jak szefowa marketingu Oracle Jennifer Renaud, Ade Onilude, CEO Women in Marketing. W akcji wzięły również udział reżyserka “Insecure” Issa Rae, reżyserki Ava DuVerney, Julie Dash i Jennifer Brea.
W tle filmu recytowany jest fragment wiersza Denice Frohman, zaczynający się słowami "słyszałem, że kobieta staje się kobietą, kiedy pierwszy raz zabiera głos bez pozwolenia". Niektóre hasła z poematu są uwypuklone - pojawiają się wielkimi, białymi literami w czasie nagrania.

Film kończy się frazą "słyszałem, że tak jak tworzysz historię, tworzysz nowy świat".
Co ciekawe, ten sam wiersz został wykorzystany w akcji "#SheInspiresMe" z udziałem Alicii Silverstone i Meny Suvari.
W ostatnich dniach Jack Dorsey, CEO Twittera, zapowiedział zmiany na platformie mające na celu m.in. wyeliminowanie z serwisu treści hejterskich i fake newsów.











