Biz Stone, jeden ze współzałożycieli i dyrektor wykonawczyTwittera, powiedział, że jego firma pracuje nad różnymi dodatkowyminarzędziami i usługami dla firm i użytkowników profesjonalnych,które miałyby być dla niej źródłem dochodu. Niektóre z takichnarzędzi mają być wprowadzone do serwisu do końca bieżącegoroku.
Jednocześnie Stone na dzień dzisiejszy wykluczył możliwośćsprzedaży reklam w serwisie, wskazując na kilka przyczyn takiegopodejścia. "Jedna jest taka, że po prostu nie jest to dla nas zabardzo interesujące" - powiedział. Dodał, że umieszczenie reklamobok wiadomości w serwisie mogłoby również irytować samychużytkowników.
Kilkanaście dni temu Stone uciął spekulacje na tematpotencjalnych nabywców pozwalającego na prowadzenie tzw. mikroblogaserwisu, składając deklarację, że Twitter nie jest na sprzedaż.

źródło: ITProPortal.com











