Twitter uruchamia narzędzia analityczne dla postów

Jak dotąd Twitter pozwalał na analizę zasięgu, zaangażowania i innych wskaźników w przypadku promowanych postów. Teraz rozszerzono te narzędzia na wszystkie tweety.

tp
tp
Udostępnij artykuł:

Nowe narzędzia analityczne pozwalają użytkownikom Twittera, a w szczególności osobom kierującym profilami marek, na zbadanie zasięgu, wpływu oraz reakcji internautów na publikowane treści. Przy czym mechanizmy te znajdują obecnie zastosowanie we wszystkich publikowanych na koncie tweedach, a nie tylko tych sponsorowanych, jak to miało miejsce dotychczas.

grafika

Udostępniony mechanizm pozwala m.in. na sprawdzenie szczegółowej liczby polubień, udostępnień oraz odpowiedzi na wybrane tweety. Wszystkim wskaźniki są opatrzone rozbudowanymi wykresami oraz tabelami. Dodatkowo serwis pozwala na wyeksportowanie ich do formatów CSV.

Pierwsze komentarze wskazują, że otworzenie narzędzia na nowe zastosowania jest krokiem, który ma uczynić Twittera atrakcyjniejszym w oczach marek - również tych, które nie decydują się na wykupienie reklamy w serwisie.

tp
Autor artykułu:
tp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii