O udostępnieniu nowego narzędzia Twitter poinformował na swoim blogu. Według komunikatu Audience insights ułatwi markom tworzenie wpisów, które w największym stopniu zaangażują użytkowników.
Do obsługi Audience insights przeznaczony jest specjalny panel udostępniający rozmaite statystyki i zestawienia. Dzięki nim możliwe jest na przykład szybkie ustalenie, jakie produkty z konkretnego segmentu cieszą się wśród użytkowników Twittera największą popularnością oraz z jakiego systemu operacyjnego i mobilnego sprzętu korzystają osoby obserwujące konkretny profil w serwisie.
Twitter podkreśla, że Audience insights umożliwia także śledzenie followersów na podstawie różnych kryteriów. Dzięki temu możliwe jest między innymi porównywanie i zestawianie ze sobą różnych grup odbiorców oraz badanie stopnia ich zaangażowania w konkretne działania prowadzone przez określoną markę na Twitterze.

Obecnie Audience insights zostało udostępnione dla użytkowników - reklamodawców i analityków - jedynie w Stanach Zjednoczonych. Według zapowiedzi w kolejnych miesiącach narzędzie będzie dostępne w innych krajach.











