'Twój program pielęgnacyjny na wiosnę'

Agencja Saatchi & Saatchi X przygotowała dla firmy Procter & Gamble akcję promocyjną w sieci sklepów Real.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kampania, która obejmuje wszystkie 49 sklepów sieci prowadzona jest pod hasłem „Twój program pielęgnacyjny na wiosnę”. W ramach akcji każda klientka, która kupi 2 produkty promocyjne odbiera nagrodę gwarantowaną.

Akcja została podzielona na 4 moduły tematyczne odbywające się w tym samym czasie: „Zdrowe włosy” związany z markami Wella, Pantene, Londa, Head & Shoulders i Herbal Essences, „Piękny uśmiech”, w którego skład wchodzą brandy Oral B i Blend-a-Med, „Ochrona skóry” promujący sprzedaż produktów marki Olay i Gilette oraz „Codzienna higiena” związany z produktami Discreet, Always, Naturella.

Podczas trwania kampanii w ciągu 6 weekendów w sklepach Real będą obecne wyszkolone konsultantki doradzające klientkom jak dbać o włosy oraz ciało wiosną i wręczające ulotki z tekstami edukacyjnymi.

Akcja będzie promowana poprzez materiały POS. Informacje na jej temat znajdą się także w gazetce Real.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele