Liderem średniej sprzedaży wydania w segmencie miesięczników luksusowych i shoppingowych w 2022 roku był „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik wyniósł 88 537 egz. - wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt PBC”, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę, z wynikiem wynoszącym 87 223 egz., zajął magazyn „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Z analizy danych miesiąc po miesiącu wynika, że w zeszłym roku sześciokrotnie w segmencie pism luksusowych najwyższe wyniki miał „Twój Styl”, a sześciokrotnie na czele znajdowało się „Zwierciadło”.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polityka-lider-2022-rok-cena-jak-sprzedaz-newsweek-koniec-tomasz-lis-koniec-prasy-kryzys,7169691918919809a ##
Podium uzupełniają „Wysokie Obcasy Extra” (Agora) ze średnią sprzedażą wydania w ub.r. na poziomie 50 462 egz.

Średnia łączna sprzedaż wydania wszystkich - monitorowanych przez PBC „Audyt PBC” - miesięczników luksusowych i shoppingowych w zeszłym roku wyniosła 305 280 egz.
„Zwierciadło” na czele sprzedaży e-wydań

W 2022 roku trzy miesięczniki wykazały sprzedaż e-wydań. Zdecydowanie najwyższe wyniki miało „Zwierciadło” (średnia sprzedaż e-wydań na poziomie 10 104 egz.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wyniki-sprzedazy-dzienniki-2022-rok-koniec-pracy-gazeta-wyborcza-fakt-rzeczpospolita,7169710996838017a ##
Drugi był „Twój Styl” (379 egz.), a trzeci - „Pani” (115 egz.).
Koniec miesięcznych danych o sprzedaży prasy
Polskie Badania Czytelnictwa opracowały z wydawcami nowy regulamin rozpowszechniania prasy, który wszedł w życie wraz z początkiem 2022 roku. Zmienił się również sposób raportowania rozpowszechniania prasy z miesięcznego na kwartalny (dane nadal ukazują się w rozbiciu na poszczególne miesiące, ale są udostępniane co kwartał).
Sprzedaż wydania to suma sprzedaży sprzedaży wydania drukowanego i sprzedaży e-wydań.











