Jak podano w komunikacie Wydawnictwa Bauer, “część lifestylowa tytułu będzie mieć bardziej praktyczny charakter i zawierać bardziej uniwersalne materiały”. Zmiany są wynikiem badań, które przeprowadził wydawca.
Odświeżenie obejmie głównie działy Moda, Uroda oraz Kultura. W dziale Moda pojawią się m.in. porady stylistek i zestawy proponowanych przez nie ubrań. W dziale Uroda redakcyjne autorytety polecać będą nowe kosmetyki, a czytelniczki znajdą opis zabiegów lub preparatów, które mają rozwiązać konkretny problem. We wszystkich artykułach wizerunkowym zdjęciom towarzyszyć mają porady dotyczące tego, jak można zastosować najnowsze trendy w codziennym życiu.
Lipcowy numer miesięcznika ukaże się 13 czerwca br. w cenie 11,95 zł i w nakładzie 300 tys. egz. Do całego nakładu dołączona zostanie płyta DVD z filmem „Jak zostać królem”.

Sprzedaż lipcowego wydania „Twojego Stylu” będzie wsparta kampanią reklamową w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN24, TVN7), w internecie (Interia.pl) i prasie („Pani”). Kreację przygotowała agencja Happy Hours, a media zakupił MEC.











