"Twój Styl" znowu liderem, Glamour ostro w dół

W lipcu br. liderem segmentu luksusowych miesięczników kobiecych był "Twój Styl".

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Większość tytułów w segmencie luksusowych miesięczników kobiecych w lipcu br. sprzedawały się lepiej w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. – wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Liderem był "Twój Styl" (Bauer), który sprzedał się w lipcu w nakładzie 331 045 egz. (wzrost o 3 proc. w stosunku do lipca 2005)

Na drugim miejscu, ze sprzedażą 243 612 egz., znalazł się "Joy" (Hearst Marquard Publishing). Na podium uplasował się także miesięcznik "Cosmopolitan" - sprzedaż wyniosła 150 619 egz.  i była większa o 20,82 proc niż w analogicznym okresie 2005 roku.

 lipiec20062005ZKDPSprzedaż ogółemTwój Styl331045320616Joy243612-Cosmopolitan150619124669Avanti130863120053Glamour127229157919Pani9058379185Elle7469361044Uroda7157643400Zwierciadło6069453154

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji