Kampania przedstawia linię żeli pod prysznic Luksja Care Pro, a szczególnie ich nowe warianty z olejkami - arganowym i makadamia. 15-sekundowy spot podkreśla pielęgnacyjny charakter żeli Care Pro Oils.
- Produkty z serii Luksja Care Pro doskonale odpowiadają na potrzeby współczesnych zabieganych konsumentów, zapewniając pielęgnację i nawilżenie skóry już podczas mycia. Spot promujący żele pod prysznic Luksja Care Pro w nowej odsłonie jest utrzymany w odprężającej, relaksującej konwencji kąpielowego rytuału, co wyraźnie podkreśla pielęgnacyjny aspekt marki Luksja - tak mocno wpisany w jej tożsamość - opisuje Anna Pajestka, senior brand manager marki Luksja.
Jednocześnie odświeżono identyfikację wizualną całej linii Luksja Care Pro, w tym logotyp. Dotychczasowe fioletowe logo Luksja na nowych butelkach ma inną kolorystykę - złotą w przypadku dwóch produktów Care Pro Oils oraz srebrną na opakowaniach wariantów Restore, Nourish, Revive oraz Refresh. Poprzedni logotyp wykorzystywany był od 2013 roku.

Akcja reklamowa jest prowadzona od 20 stycznia w telewizji (największe kanały) oraz internecine (social media). Potrwa do 19 lutego.
Kreacją i produkcją spotu zajęła się agencja Change Serviceplan, za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, kampanię w mediach społecznościowych koordynuje agencja Feno, a działania public relations prowadzi agencja Tailor Made PR.











