Polsat szykuje przerwę w emisji „Twoja twarz brzmi znajomo”. Co w zamian?

Telewizja Polsat w przyszłym roku planuje pokazać 22. edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo”. Jednak program ma nie pojawić się w wiosennej ramówce, a dopiero jesienią - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. W marcu do jego pasma trafić miałby reaktywowany talent-show „Must be the music”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Polsat szykuje przerwę w emisji „Twoja twarz brzmi znajomo”. Co w zamian?
Nowe jury "Twoja Twarz Brzmi Znajomo"

W piątek 8 listopada br. o 19.55 Polsat pokaże finał 21. edycji „Twoja twarz brzmi znajomo”. O zwycięstwo w nim powalczą: Kuba Szyperski, Patricia Kazadi, Barbara Wypych i Aleksandra Sikora – te gwiazdy zaprezentują swoje wybrane metamorfozy. Pozostali uczestnicy show wystąpią w duetach.

Tymczasem nadawca już planuje emisję kolejnej serii. Obecny w ramówce od 2014 r. program ukazywał się dotychczas dwa razy w roku - wiosną i jesienią. Aktualny plan Telewizji Polsat zakłada, że w 2025 r. będzie inaczej - „Twoja twarz brzmi znajomo” ma pojawić się dopiero w jesiennej ramówce. Wiosną formatu nie będzie na antenie.

“Must be the music” wraca na antenę Polsatu

Co w zamian? Polsat planuje, że w wiosennej ramówce w piątki o 20.00 będzie emitowany show „Must be the music”, który wraca do Polsatu po ośmiu latach przerwy. Za jego produkcję wykonawczą odpowiada Endemol Shine Polska, który jest też producentem „TTBZ”. Z końcem października br. ruszyły nagrania odcinków castingowych muzycznego show. Poza siedmioma odcinkami z castingami, będą dwa półfinały na żywo i finał, także realizowany na żywo.

Nową edycję „Must be the music” poprowadzi Maciej Rock, a towarzyszyć mu będą Patricia Kazadi i Adam Zdrójkowski. W jury zasiądą: Dawid Kwiatkowski, Sebastian Karpiel-Bułecka, Miuosh i Natalia Szroeder.

Trzy pierwsze odcinki 21. edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo” w Polsacie obejrzało średnio 1,08 mln widzów – wynika z danych Nielsena. Najnowsza edycja muzycznego show zanotowała tym samym lepszy start w porównaniu do 19. serii emitowanej jesienią ubiegłego roku, zyskując średnio 150 tys. widzów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa

Socha, Boczarska i Wieniawa w świątecznej reklamie Apartu

Socha, Boczarska i Wieniawa w świątecznej reklamie Apartu

Stopklatka napędza Kino Polska TV. 19 mln zł czystego zysku

Stopklatka napędza Kino Polska TV. 19 mln zł czystego zysku

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU
Materiał reklamowy

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU

Polsateria, czyli dzień z Piotrem Witwickim. Weszłam za kulisy Polsatu i Interii

Polsateria, czyli dzień z Piotrem Witwickim. Weszłam za kulisy Polsatu i Interii