„Twoje małe dzieło sztuki” w kampanii Legrand

W internecie trwa kampania reklamowa aparatury elektrycznej Legrand. Akcję przygotował dom mediowy ACR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona obecnie kampania reklamowa aparatury elektrycznej Legrand ma charakter wizerunkowy. Akcja – przebiegająca pod hasłem „Twoje małe dzieło sztuki” – obejmuje portale Interia.pl i WP.pl oraz wybrane sieci reklamowe, w których emitowane są reklamy w formie m.in. billboardów, double- i triple billboardów, skyscraperów, rectangli i mailingów.

grafika

Kampania rozpoczęła się w listopadzie i potrwa do końca roku. Zarówno kreacją, jak i planowaniem mediów na potrzeby akcji zajął się dom mediowy ACR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP