Generation9 specjalizuje się w influencer marketingu, advocacyi współpracy z content creatorami. Bazuje na wieloletnim doświadczeniu jej założycieli i pracowników, własnej bazie danych influencerów oraz stworzonemu inhouse narzędziu do wewnętrznej automatyzacji ofertowania i procesów współprac z influencerami.
W tym momencie start-up pracuje nad rozwojem dedykowanego narzędzia wykorzystującego rozwiązania AI do pozyskiwania i dalszej automatyzacji w obszarach influencer marketingu.
Powstało Generation9
Prezesem Generation9 jest Łukasz Misiukanis, współtwórca jednej z pierwszych agencji social media w Polsce. Założony przez niego w 2010 roku Socializer w kilka lat rozrósł się do grupy reklamy internetowej, w skład której wchodziły Socializer, Lubię To oraz marka Socialformance. W 2014 roku 96,6 proc. akcji spółki kupił holding Dentsu Aegis Network.

– Wierzymy, że połączenie kompetencji naszych ekspertów od Influencer Marketingu i technologii AI zredefiniuje standardy w branży, łącząc zaawansowane rozwiązania technologiczne z praktycznym podejściem biznesowym. W obliczu rosnącej wartości rynku i zapotrzebowania na efektywne narzędzia, chcemy stworzyć rozwiązanie, które nie tylko spełni, ale i przewyższy oczekiwania współczesnych marek. Jednocześnie od samego początku pracujemy zbudowaniem wysokiej wartości dla naszych obecnych i przyszłych inwestorów – mówi Łukasz Misiukanis.
Wiceprezesem spółki został Marek Myślicki, dotychczasowy chief growth officer Stor9, ekspert od influencer marketingu, przewodniczący Grupy Roboczej Influencer Marketing przy IAB Polska oraz współautor rekomendacji dla influencerów wydanych wspólnie z UOKiK.

– Połączenie doświadczonych struktur agencyjnych z managementem, oraz unikatowej w skali globalnej technologii pozwoli na zaoferowanie Klientom kompleksowych usług pozwalających skuteczniej podchodzić zarówno do strategii jak i egzekucji kampanii z influencerami. Chcemy, aby Generation9 stało się platformą skupiającą wszystkie kompetencje w obszarze influencer marketingu z zachowaniem odpowiedzialnego podejścia względem odbiorców treści – mówi Marek Myślicki,
Zarząd podzielił między sobą kompetencję - Łukasz Misiukanis skupi się na rozwoju części technologicznej spółki, natomiast Myślicki nadzorem części agencyjnej i managementu. W skład rady nadzorczej wchodzą założyciele Stor9 Anna Zielińska (przewodnicząca), Agnieszka Zielińska, oraz mecenas Kamil Gorzelnik.
Start-up ma własny management twórców internetowych: Agatę Biernat, Jaśka i Anetę Kuroniów, Kingę Ożóg, Barttiego i KaperSzefa, Tomka Choińskiego oraz twórcę youtube Maksyma Ziółkowskiego.

Identyfikacje nowej spółki stworzył zespół kreatywny Stor9 pod przewodnictwem Macieja Dutkowskiego. Do pierwszych klientów agencji należą m.in BBC Studios.











