Tygodnik „ABC” przebija mur w reklamie (wideo)

Fratria rozpoczęła kampanią promocyjną tygodnika tabloidowego „ABC”, który w środę 22 kwietnia br. ukaże się na rynku. Spot promocyjny tytułu oglądać można już w telewizji i w internecie.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Tygodnik „ABC” przebija mur w reklamie (wideo)

W reklamie zobaczyć można jak kula z logiem „ABC” przebija mur z cegieł. Potem następuje prezentacja tygodnika. Składać się on będzie z głównego grzbietu w formacie tabloidu z artykułami o polityce, sprawach społecznych, sporcie wraz własnymi newsami i opiniami, „Magazynu ABC” stanowiącego przegląd najważniejszych tematów tygodnia oraz lifestylowego dodatku  „ABC Look!” z materiałami o gwiazdach i programem telewizyjnym.

Fratria informuje, że  reklama podkreśla mocny przekaz tygodnika „ABC” , jego wyrazisty  charakter, bezkompromisowość i różnorodność. Spot emitowany jest w największych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP 2, Polsat, TVN), udostępniony został też już na YouTube.

Poza kampanią w telewizji, tytuł promowany będzie w radiu,  na nośnikach outdoorowych typu CTL oraz poprzez emisję bannerów na dużych portalach internetowych Przygotowywana jest też akcja informacyjna w punktach sprzedaży prasy. Za kreację, produkcję reklam oraz zakup mediów odpowiada agencja reklamowa Apella.

Redaktorem naczelnym „ABC” został Maciej Wośko, a jego zastępcą jest Wojciech Biedroń, a w zespole są jeszcze m.in. Agata Rowińska, Ewa Kamionowska oraz Paulina Socha-Jakubowska. Dyrektorem artystycznym pisma został Maciej Burzykowski. Tygodnik ma liczyć 48 stron, ukaże się w nakładzie 500 tys. egz. i w cenie 3,50 zł (więcej na ten temat).

W portfolio wydawnictwa Fratria są obecnie tygodnik opinii „W Sieci”, miesięczniki „W Sieci Historii”, „Gazeta Bankowa” i „Fronda” oraz serwisy internetowe z Grupy wPolityce.pl.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą