"Polityka" zachowała w październiku 2005 roku pozycję lidera sprzedaży wśród tygodników opinii - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Średnia sprzedaż "Polityki" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) wyniosła 162 771 egz. (spadek o 10 proc. w porównaniu z październikiem 2004 roku). Drugie miejsce zajął "Newsweek" (Axel Springer Polska) ze sprzedażą 155 298 egz. (spadek o 27 proc.),
Na trzecim miejscu uplasował sie tygodnik "Wprost" (AWR "Wprost"), który zanotował ponad 6 proc. spadek sprzedaży. Znacznie większy spadek zanotował tygodnik "Przekrój".
Warto zwrócić uwagę na wzrost sprzedaży tygodników katolickich - "Gościa Niedzielnego" i "Tygodnika Powszechnego".
Tytul pismaokresŚredni nakładSprzedażPolityka(10.2004)284063179931Polityka(10.2005)256693162771Newsweek(10.2004)314963198057Newsweek(10.2005)270050155298Wprost(10.2004)298640161637Wprost(10.2005)277031152532Go?? Niedzielny(10.2004)150629112263Go?? Niedzielny(10.2005)167932121032Przekrój(10.2004)177548100800Przekrój(10.2005)14393076077Ozon(10.2005)14504361334Przegl?d(10.2004)10500038262Przegl?d(10.2005)8600033291Tygodnik Powszechny(10.2004)3995020817Tygodnik Powszechny(10.2005)5058022303 Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i zagranicznej liderem jest "Angora", wyprzedzając "Forum".

Tytul pismaokresŚredni nakładSprzedażTygodnik Angora(10.2004)391134244580Tygodnik Angora(10.2005)408752264609Forum(10.2004)4456523106Forum(10.2005)4127022634











