Liderem sprzedaży wśród tv guide'ów pozostaje z dużą przewagą “Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer). Średnie rozpowszechnianie płatne razem tego tygodnika w styczniu br. wyniosło 1 055 428 egz., czyli o 8,9 proc. mniej niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn “To & Owo” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem na poziomie 448 850 egz. (spadek o 10,8 proc.). Podium zamyka “Kurier TV” (także Bauer) ze średnim rozpowszechnianiem płatne razem wynoszącym 223 505 egz., notując spadek o 9,9 proc. Najwięcej stracił ostatni w rankingu tygodnik “Teleprogramy” (Teleprogram), którego wynik sprzedażowy w styczniu br. zmalał względem stycznia 2010 roku o 23,6 proc. do 36 278 egz.
Łącznie średnie rozpowszechnianie płatne razem tygodników telewizyjnych w styczniu 2011 roku było o 10 proc. niższe niż rok wcześniej.

Najpopularniejszym dwutygodnikiem z programem TV w pierwszym miesiącu br. był “Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer), którego średnie rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 368 255 egz., czyli o 5,6 proc. mniej niż w styczniu 2010 roku. Pozycję wicelidera zajął ze znacznie niższym wynikiem 193 792 egz. magazyn “TV 14” (Wydawnictwo Bauer), notując największy spadek wśród dwutygodników, wynoszący aż 36,2 proc.
Wzrost zanotował jedynie zajmujący trzecie miejsce “Ekran TV” (Press-Media), którego średnie rozpowszechnianie płatne razem w styczniu 2011 roku wyniosło 77 905 egz. i było wyższe o 36,6 proc. niż w styczniu 2010 roku.











