Tyle drzwi do słodkich dni znów reklamuje cukierki Wawel (wideo)

W telewizji trwa kolejna odsłona kampanii reklamowej cukierków Wawel. Przygotowały ją agencja reklamowa TippingPoint i dom mediowy PanMedia Western.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W prowadzonej od 24 sierpnia kampanii cukierków w czekoladzie Wawel wykorzystywany jest spot znany z ich poprzedniej akcji reklamowej. Filmik pełen muzyki pokazuje cztery światy, które odpowiadają czterem markom tych cukierków: Michałkom Zamkowym, Kasztankowym, Truflom i Marcepanowi.

Spot - w  wersji 15- i 30-sekundowej - jest emitowany w stacjach TVP, TVN i Polsatu oraz w kanałach tematycznych. Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja TippingPoint, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Pan Media Western

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą