Tylko 11 proc. informacji w prasie kolorowej o kosmetykach toreklamy

Reklamy stanowiły w ubiegłym roku tylko 11 proc. wszystkichinformacji o kosmetykach zamieszczonych w polskich magazynachkolorowych - wynika z analizy Kamodus PR. Najpopularniejszą markąbył L'Oreal, natomiast najaktywniejszą reklamowo - Vichy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

89 proc. informacji o kosmetykach zamieszczonych w ubiegłym rokuw 50 najpopularniejszych w Polsce magazynach kolorowych znajdowałosię w artykułach, natomiast tylko 11 proc. stanowiły reklamy -pokazuje analiza przeprowadzona przez agencję Kamodus PR. Ponad 1,5tys. wzmianek zanotowały w takiej prasie produkty L'Oreal, więcejniż 1 tys. - kosmetyki Nivei, natomiast ok. 1 tys. - marki Avon iDr Eris.

Natomiast pod względem reklamowym najaktywniejszym brandem byłoVichy, którego layouty pojawiły się dokładnie 300 razy. Pięć marekreklamowało się w prasie kolorowej więcej niż dwieście razy, asześć kolejnych - więcej niż sto razy.

Ogółem w większym stopniu w magazynach kolorowych zaistniałykosmetyki produkowane przez firmy międzynarodowe - tych produktówdotyczyło 73 proc. wszystkich wzmianek (z czego 64 proc. wartykułach, a 9 proc. jako reklamy). Informacje o polskich markach,stanowiące pozostałe 27 proc. ogółu publikacji, najczęściejpojawiały się w popularnych tygodnikach, takich jak "Bella Relaks","Życie na Gorąco" i "Takie Jest Życie". Z kolei 90 proc. wzmianek okosmetykach w ekskluzywnych miesięcznikach (np. "Elle", "InStyle","Cosmopolitan") dotyczyło globalnych brandów.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"