Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w lipcu 2014 roku wyniosła 329 213 egz. i w porównaniu do lipca 2013 roku zmalała o 16,28 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 39,43 proc. do 219 694 egz. - jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 196 768 egz., po wzroście o 1,78 proc.
Za podium znalazł się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 127 658 egz., po spadku w skali roku o 38,76 proc.

W porównaniu do czerwca 2014 roku wszystkie pisma zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu zyskała „Pani Domu” - było to 23,87 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











