Tylko Stroer chce reklamować Polskie Radio na swoich nośnikach

Firma Stroer Media jako jedyna złożyła ofertę w przetargu Polskiego Radia na wynajem nośników outdoorowych do kampanii publicznego nadawcy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Prowadzony przez Polskie Radio od początku lutego przetarg dotyczy wynajmu nośników reklamy zewnętrznej na terenie wybranych przez nadawcę miast w całej Polsce. Umowa z wybraną firmą ma zostać zawarta na dwa lata, a w tym okresie Polskie Radio wyda na ten cel 1,17 mln zł.

Ofertę w tym postępowaniu złożyła jedna firma - Stroer Media. Na terenie Warszawy i miast powyżej 200 tys. mieszkańców zaproponowała następujące ceny wynajmu nośników:- jednego nośnika 6,00m x 3,00 m na okres 14 dni - 891,75 zł, jednego nośnika 6,00 m x 3,00 m na okres 28 dni - 1242,30 zł,- jednego nośnika 5,04 m x 2,38 m na okres 14dni - 313,65 zł, jednego nośnika 5,04 m x 2,38 m na okres 28 dni - 516,60 zł.

Stroer zaoferował w ramach każdej kampanii 20 proc. oświetlonych nośników.

Polskie Radio nie podaje terminu rozstrzygnięcia przetargu. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela