Premierowe odcinki programu o metamorfozach z udziałem Małgorzaty Rozenek-Majdan były emitowane w soboty o godz. 18.00 między 1 listopada a 20 grudnia br.
W tym okresie "Bez kompleksów" oglądało średnio 241 tys. widzów, co przełożyło się na udział stacji TVN7 w rynku telewizyjnym na poziomie 2,19 proc. wśród wszystkich widzów i 3,11 proc. w grupie wiekowej 20–54 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement (uwzględniających widownię poza domem – OOH), do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Rozenek-Majdan w TVN7
W analizowanym okresie emisji największym zainteresowaniem widzów spotkał się drugi odcinek "Bez kompleksów" z 8 listopada, który zobaczyło średnio 271 tys. osób. Najniższą widownię miała premiera formatu, którą obejrzało średnio 166 tys. odbiorców.
Analizując wyniki pasma rok do roku, emisja programu "Bez kompleksów" poprawiła wyniki TVN7, notując wzrost udziałów w grupie ogólnej o 11 proc., a w grupie komercyjnej o 10 proc.

Program "Bez kompleksów" to format, którego bohaterki przechodzą metamorfozy pod okiem specjalistów – m.in. dr. Marka Szczyta oraz dr. Michała Nawrockiego. Kompleksowe przemiany zmieniają nie tylko ich wygląd, lecz także życie — informuje nadawca. Wsparciem dla uczestniczek jest Małgorzata Rozenek-Majdan, "kobieta doskonale rozumiejąca, jak ogromną siłę może dać zmiana" – czytamy w opisie formatu.
Producentem programu na zlecenie stacji jest Qźnia Team. Sezon liczy osiem odcinków.










