Tymbark pyta w kampanii "A Ty, co masz pod kapslem?"

W nowej kampanii soków Tymbark marka pokazuje "najlepsze emocje" skryte pod kapslami. Akcję przygotowały Brainbox i Starcom.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Wszystkie materiały w kampanii spaja hasło: „A Ty? Co masz pod kapslem?”. To pytanie słyszymy bardzo często od towarzyszących nam osób, gdy sięgamy po napój Tymbarku. Po otwarciu butelki nasz wyraz twarzy momentalnie się zmienia.

Poza telewizją i platformami VOD Tymbark w kampanii wykorzystuje digital (w tym social media i współpracę z influencerami) i outdoor.

Oprócz kampanii display Tymbark prowadzi komunikację na własnych kanałach marki (w tym poprzez chatbota), a do wspólnego odkrywania haseł zaangażował także influencerów. Różnorodni twórcy związani m.in. z YouTubowym „Studiem Tymbark” rozpoczęli wyzwanie polegające na tym, by odkrywać hasła Tymbarku, wcielać je w życie i podawać wirtualnie kapsel dalej, zarazem nominując kolejne osoby do tego samego.

Za koncepcję kreatywną I realizację odpowiada Brainbox, za planowanie I zakup mediów Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"