Tymbark kampanią promuje linię Crazy Fun (wideo)

Maspex rozpoczął kampanię reklamową promującą nową linię produktów marki Tymbark - Crazy Fun. Autorem spotu jest Blady Kris.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Kilka tygodni temu na rynek trafiła nowa linia produktów Tymbark Crazy Fun. Dostępne są w puszkach 200 ml w czterech smakach: jabłko-marakuja (Cringe Fiesta), jabłko-kiwi (Always Lucky), jabłko-ananas (Party Mood) oraz jabłko-truskawka (Feel Pretty).

Kampania Crazy Fun będzie realizowana w kanałach digital i social media (YouTube, VOD,  TikTok, Instagram, Facebook) oraz będzie wzbogacona aktywnościami opartymi o działania chatbota i elementy grywalizacji (gra poststicker). Komunikacja wsparta będzie także przez znanych i lubianych influencerów.

W ramach działań powstał spot, w którym pojawia się autorski utwór beatboxowy inspirowany nazwami puszek. Jego autorem jest znany artysta – Blady Kris.

 

Za kreację kampanii odpowiadają agencje Hand Made i GetHero, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom (Publicis Groupe).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów