Tymbark promuje napój H2Owoc "Bez dodatku cukru. Bez porównania"

Ruszyła kampania reklamowa napoju H2Owoc marki Tymbark (Maspex).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Tymbark promuje napój H2Owoc "Bez dodatku cukru. Bez porównania"

Benefity produktu przedstawione są w nowej kampanii marki w prosty i optymistyczny sposób. Ścieżkę dźwiękową spotu Tymbark stanowi fragment charakterystycznej piosenki - utworu Mr Sandman. H2Owoc od Tymbarku to produkt bez dodatku cukru, bez konserwantów, bez barwników i syropu glukozowo-fruktozowego. Jego skład to połączenie wody i soku.

Spot można obejrzeć w telewizyjnych blokach reklamowych, na VOD oraz YouTube. Kampanii towarzyszą także działania digitalowe w social mediach (Facebook, Instagram, Tik-Tok) oraz materiały promocyjne w przestrzeniach sklepowych.

Do wzajemnego śpiewania Tymbark zachęca, emitując reklamy również w formacie audio – w radiu i aplikacji Spotify.

Kreację przygotowała agencja Brainbox Kraków, obsługą mediową zajmuje się Starcom.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"