Tymbark promuje napój H2Owoc

Wystartowała kampania reklamowa napojów bez dodatku cukru Tymbark H2Owoc (Maspex). Przygotowały ją Bardzo i Stacom.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Tymbark promuje napój H2Owoc

Bohaterami spotu telewizyjnego są plażowicze poszukujący najlepszego orzeźwiającego napoju na letni dzień. Barman radzi każdemu wybór Tymbarku H2Owoc - napoju bez dodatku cukru, słodzików i barwników.

Promocja obejmuje również digital –Facebooka, Instagram, działania na YouTube i w serwisach VOD.

Dodatkowo komunikacja produktu będzie widoczna w kilku formach w przestrzeniach miejskich – na ekranach bankomatów Euronet oraz w postaci billboardów, citylightów i reklam na autobusach w największych miastach w Polsce. Napoje H2Owoc będą promowane również dzięki współpracy z popularnymi twórcami na Instagramie.

Kreację spotu przygotowała agencja Bardzo, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"