Pomidory "nasycone kolorem i dopieszczone słońcem" w reklamie soków Tymbark (wideo)

W nowej reklamie soków pomidorowych Tymbark (Grupa Maspex) podkreślana jest zawartość potasu i błonnika. Kreację przygotowała agencja Bardzo, za zakupem mediów zajął się Starcom.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Nowa reklama telewizyjna soków pomidorowych Tymbark pokazuje drogę, jaką przemierzają pomidory od pola uprawnego aż po produkt końcowy. Hasłem "w naturze nic nie ginie" podkreślana jest również zawartość błonnika i potasu zarówno w pomidorze, jak i w wyciskanym z niego soku. Spot informuje też o nowej odsłonie opakowania reklamowanego produktu - w butelce PET.

Kampania telewizyjna ma także swoją odsłonę w mediach społecznościowych.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Bardzo, za zakup mediów Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu