Tymbark reklamowany „naturalnie do posiłku” (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa napoju Tymbark (Maspex Wadowice). Akcję, pod hasłem „Naturalnie do posiłku”, przygotowały firmy BrainBox i Mindshare.

łb
łb
Udostępnij artykuł:

W spocie reklamowym butelka napoju Tymbark jest przekazywana z rąk do rąk, na pikniku, na plaży czy podczas jedzenia obiadu, co ma oznaczać, że napój ten jest dostępny dla konsumentów, potrzebujących uzupełnienia posiłku.

Poprzednia kampania Tymbarka, pod hasłem „Środa to mała sobota”, zachęcała do dobrych nawyków śniadaniowych każdego dnia (więcej na ten temat).

Obecna kampania obejmie telewizję (TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne) oraz internet (serwisy VoD i YouTube).

Kreacją kampanii zajęła się agencja BrainBox, natomiast media zaplanował i zakupił dom mediowy Mindshare.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online