U Jędrusia jako partner produktowy Borussii Dortmund będzie promować Krupinski - Polnische Spezialitäten

Firma U Jędrusia, polski producent chłodzonych dań gotowych, została partnerem produktowym niemieckiej drużyny piłkarskiej Borussia Dortmund. W ramach umowy podpisanej na najbliższy sezon będzie promowała swoje produkty pod stworzoną specjalnie na rynek niemiecki marką Krupinski - Polnische Spezialitäten.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
U Jędrusia jako partner produktowy Borussii Dortmund będzie promować Krupinski - Polnische Spezialitäten

Przez cały okres obowiązywania umowy firma U Jędrusia będzie mogła posługiwać się tytułem partnera produktowego Borussii Dortmund oraz oficjalnym logo partnera produktowego klubu w reklamach i działaniach public relations. Na mocy podpisanego kontraktu, spółka zyskała także prawo do prezentacji logo Krupinski - Polnische Spezialitäten na telebimach, w magazynie dla kibiców dostępnym podczas wszystkich meczów Bundesligi, na oficjalnej stronie Borussii oraz na tablicach partnerów produktowych znajdujących się w hali stadionu i w strefie VIP.

Podczas meczów Borussii Dormund w lidze niemieckiej w stadionowej telewizji będzie prezentowana reklama produktów marki Krupinski - Polnische Spezialitäten. Kontrakt umożliwia również komunikację z niemieckimi fanami Borussii za pośrednictwem social media. Planowane są także loterie oraz emisja odcinka specjalnego o produktach firmy U Jędrusia w popularnym programie kulinarnym „Nobby kocht”. Ponadto kontrakt upoważnia do sprzedaży w hali stadionu Borussii wybranych produktów marki Krupinski - Polnische Spezialitäten.

Produkty marki Krupinski - Polnische Spezialitäten są już dostępne w niemieckich sieciach handlowych: Rewe, Kaufland, Edeka oraz Buenting, a w najbliższym czasie planowany jest dalszy rozwój sprzedaży na rynku niemieckim.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą